Del
  • Priser og bestilling

    • Hvor gammel skal jeg være for at bestille et ophold?

      Du skal være fyldt 18 år for at foretage en booking.

    • Hvordan bestiller jeg et ophold?

      Det er faktisk utroligt nemt. Når du har fundet det helt rigtige tilbud, klikker du blot på ”Book” knappen og udfylder herefter en formular med dit navn, din adresse, dit telefonnummer og din email adresse. Check at oplysningerne er korrekte og godkend bookingen. Det er det hele.

      Vi sender dig få minutter senere en mail hvori vi bekræfter, at vi har modtaget din booking, og at den vil blive behandlet hurtigst muligt. Din booking er først gennemført/godkendt, når du modtager email nr. 2.

    • Hvorfor kan jeg ikke bestille flere enheder/boliger på én gang?

      Desværre kan man kun bestille én enhed/én bolig ad gangen online. Rejser I flere sammen og har behov for flere enheder/boliger, så kontakt vores kundeservice – vi hjælper gerne.

      Ring på 87241277 eller send en mail til info@feriecentersiden.dk.

    • Hvem skal jeg betale til?

      Når din booking er bekræftet af vores samarbejdspartner, er bestillingen endelig. Du betaler for opholdet på baggrund af den faktura, du modtager fra vores samarbejdspartner.

    • Er priserne inklusive skatter og afgifter?

      Alle priser er inkl. moms. Turistskatter og evt. miljøafgifter afregnes altid særskilt.

    • Hvornår skal jeg betale?

      Alle ophold betales forud. De præcise betingelser og betalingsdatoer fremgår af den lejekontrakt, du modtager fra vores samarbejdspartner.

    • Kan jeg fortryde mit køb?

      Der er ikke fortrydelsesret jf. Forbrugeraftaleloven, således at afbestillingsreglerne ved de enkelte emner er gældende.

      Du skal derfor være opmærksom på, at den almindelige fortrydelsesfrist på 14 dage ikke gælder når du foretager en booking. Det betyder at afbestillingsreglerne ved de enkelte tilbud er gældende. De præcise regler samt eventuelle gebyrer for afbestilling fremgår af de lejebetingelser, du har bekræftet at have læst ved bookingen.

    • Jeg har booket, men informationerne var forkerte – hvad gør jeg?

      Det er vores ansvar at sørge for at alle informationer er opdaterede og korrekte. Det gør vi meget ud af at sikre os. Hvis det viser sig, at der er fejl eller mangler i produktet, og at disse ikke fremgik af beskrivelsen, skal du omgående kontakte os.

      Hvis der er tale om åbenlyse fejl og tastefejl, vil det blive vurderet hvorvidt du vidste eller burde have vist, at der var tale om en fejl. Det betyder at hvis du foretager en booking på grundlag af informationer der åbenlyst ikke er rigtige eller er opstået igennem åbenlyse tastefejl, forbeholder vi os ret til uden nogen form for kompensation eller erstatning at annullere bookingen, hvis det vurderes at du vidste/burde have vist at der var tale om en fejl.

    • Særlige ønsker

      Har du særlige ønsker i forbindelse med bookingen såsom speciel beliggenhed, tidligere ankomst eller senere afrejse m.v., kan disse ønsker påføres bookingen. Vores samarbejdspartner prøver at opfylde ønskerne, men der gives aldrig en garanti for, at ønskerne opfyldes. Ønsker er ikke en del af lejeaftalen og kan derfor heller ikke indgå i en eventuel reklamation.

    • Fejl, mangler og skadedyr

      Fejl og mangler skal ved indflytning eller umiddelbart efter en fejl/mangel opstår, meddeles til receptionen. Personalet forsøger i det omfang det er muligt at afhjælpe den pågældende fejl/mangel straks.

      Insekter og skadedyr kan forekomme. Hotellet/feriecentret kan ikke gøres ansvarlig for forekomsten, men forsøger i det omfang det er muligt at forebygge/afhjælpe problemet.

  • Klagevejledning

    • Sådan klager du

      Såfremt du ønsker at fremføre en klage over et ophold på et feriecenter, og det ikke er muligt at afklare din klage på opholdsstedet, skal du fremsende en skriftlig klage til os senest 48 timer efter hjemkomsten.

      Du har også mulighed for at klage ved at henvende dig til:

      Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme
      Vodroffsvej 2
      1900 Frederiksberg C
      Tlf. 35 36 51 21
      Email: kontakt@hrt-ankenaevn.dk